Yhdistyksemme 30-vuotisjuhla Nelimarkkamuseolla 20.1.2014

Yhdistyksemme täytti 30-vuotta jota juhlimme yhdessä Nelimarkkamuseolla. Juhlijoita ottivat vastaan puh.joht.Mirja Männikkö ja sihteeri Reijo Ojanen. Kakkukahvien jälkeen siirryimme viereiseen saliin viettämään varsinaista juhlaa. Korsukuoro aloitti komeasti Sillanpään marssilaululla ylätasanteelta. Puh.joht. Mirja Männikkö toivotti juhlijat tervetulleeksi ja kertoi yhdistyksemme perustamisvaiheesta sekä seniorien tavoitteista koota yhteen samoin ajattelevia eläkeläisiä. Järjestää heille virkistystä niin henkisellä kuin fyysisellä tasolla. Sekä ajaa yhdessä muiden eläkeläisjärjestöjen (EETU) kanssa eläkeläisten asioita valtakunnallisella tasolla. Alajärven kaupungin terveiset toi kaupunginjohtaja Vesa Koivunen. Seurakunnan terveiset esitti kirkkoherra Hannu Kujala. Pohjanmaan senioripiirin puh.joht. Mikko Myllymäki toi terveiset juhlivalle yhdistyksellemme. Myös naapurikuntien Senioriyhdistykset toivat omat terveiset juhlivalle yhdistykselle. Nelimarkkamuseota esitteli uusi museonjohtaja Maria Lampinen. Sisko-Maija Sillanpää ilahdutti meitä jälleen kerran lausumalla Aale Tynnin runon Kaarisilta. Mauno Kataja muisteli yhdistyksen vaiheita mm.miten käytännön asioiden hoito on muuttunut käsinkirjoitus- ajasta sähköiseen viestintään. Arpajaisten jälkeen tilaisuuden päätteeksi nousimme seisomaan ja lauloimme yhdessä Korsukuoron kanssa loppulauluna Järviseutu marssi.

Kiitokset järjestelyssä ja juhlassa mukana olleet. Te teitte niistä juhlat.