Kevätkokous Kirkontuvalla 21.2.2019

Sääntömääräinen kevätkokous pidettiin Kirkontuvalla. Ennen tilaisuuden alkua nautittiin Alajärven Apteekin tarjoamat täytekakkukahvit. Puheenjohtaja Reijo Ojanen toivotti Alajärven Apteekista Proviisori Arttu Kallion sekä seniorit tervetulleeksi tilaisuuteen. Arttu Kallio kevätkokoustallisen esityksen teemalla."Avaimet lääkehoidon hallintaan"-tehoaako lääke,-käytätkö lääkettäsi oikein,-vaikuttaako ruoka lääkkeen tehoon,-mihin aikaan lääke otetaan,-aiheuttaako lääke haittavaikutuksia,-onko lääkkeillä yhteisvaikutuksia,-ikääntymisen vaikutus lääkehoitoon ja Apteekki auttaa kaikissa lääkkeisiin liittyviin asioihin. Myös Alajärven Apteekki on osa Avainapteekit-ketjua. Esitelmän jälkeen jatkettiin varsinaista kevätkokousta. Sääntömääräisen kevätkokouksen puheenjohtajaksi valittiin Juhani Hämeenniemi. kokouksessa käsiteltiin kevätkokouksen sääntömääräiset asiat kuten yhdistyksen toimintakertomus vuodelta 2018. Käsiteltiin viime vuoden tilinpäätös sekä vastuuvapauden myöntäminen hallitukselle ja muille vastuuhenkilöille.Kesän virkistys matka tehdään heinäkuun lopussa Poriin. Kylpylä