Ulkoilutapahtuma Luoma-ahon Hattukalliolla 9.9.2019

Syyskausi käynnistyi reippaissa merkeissä Luoma-ahon Hattukallion upeissa maisemissa. Sääkin suosi meitä joskin pilvisenä mutta sateettomana. Seniorit olivat lähteneet suurella joukolla ulkoilemaan. Seija ja Tapani Hänninen tarjosivat kokoontumiselle hienot puitteet. Tapani viritti tulet makkaran grillausta varten ja keitti sekä tarjoili senioreille nokipannu kahvia possumunkkien kera. Ennen kävelylenkille lähtöä saimme kuulla Alajärven Apteekin edustajan Arttu Kallion kertomana ajankohtaista liikuntaan liittyvistä asioista mm. liikuntareseptistä ja lisäaikaa liikunnalle-kampanjasta. Lisäksi Arttu Kertoi CardioSignal-älypuhelin sovelluksesta, jolla pyritään havaitsemaan sydämen eteisvärinä. Kiitoksena Apteekille tuesta seniorit antoivat Artulle komeat villasukat viileneviä syysiltoja varten. Seija Hänninen oli järjestänyt pienen arvauskilpailun näin syksyn teemaan liittyen. Lasipurkiin oli kerätty puolukoita ja piti arvata kuinka monta puolukkaa on lasipurkissa. Lähimmäksi puolukoiden määrän arvasi Irma Takapuro jolle Arttu Kallio luovutti Apteekin lahjoittaman tuotepalkinnon.