Jäsenenä vaikutat

Jäsenedut

Vuotuinen jäsenmaksumme on 20€, joka oikeuttaa sinut osallistumaan kerhotoimintaan ja jäsentapahtumiin. Saat myös kuusi kertaa vuodessa ilmestyvän Kansallisen senioriliiton jäsenlehden Patinan.

Ja jäsenenä myös pääset osallistumaan yhdistyksen järjestämiin yhteisiin matkoihin ja retkiin.

Yhdistys osana suurempaa kokonaisuutta

Yhdistyksemme on toiminut vuodesta 1984 lähtien. Ja on yksi Kansallisen senioriliiton lähes 170 jäsenyhdistyksestä. Senioriliitto on eläkeläisten oikeuksia ajava kattojärjestö paikallisille Senioriyhdistyksille ja niiden muodostamille 15 alueelliselle Senioripiirille. Yhdessä alueemme 21:n muun paikallisyhdistyksen kanssa muodostamme Pohjanmaan Kansallisen Senioripiirin.

Haluatko jäseneksi?

Tule rohkeasti käymään tapaamisessamme tai ota yhteyttä keneen tahansa hallituksen jäseneen. Voit myös jättää meille viestin sähköisesti  ota yhteyttä lomakkeella.