Kahvitilaisuus Kirkontuvalla 10.10.2019

Puheenjohtaja Reijo Ojanen avasi kahvitilaisuuden ja toivotti seniorit tervetulleeksi. Keskusteltiin teatterimatkasta Vaasaan 26.10 klo 13.00 jossa on meneillään musiikkikomedia "Piukat paikat. Päätettiin lähteä katsomaan näytöstä. Juhani Hämeenniemi piti luennon "Varaudu vanhuuteen" haluatko palvelutaloon ? jos et halua niin toimi näin. On 18:sta syytä liikkua. Mielenkiintoinen luento joka pani miettimään mitä minä itse voisin asialle tehdä omalla kohdallani. Tarja Åkerman lauloi laulun.  Reijo kertoi neljän piirin tapahtumasta joka pidettiin tänä vuonna Seinäjoella. Maire Hämeenniemi kertoi tuetuista lomista. Esim. "Maaseudun terveys ja lomahuollosta sekä Naiset yhdessä järjestää lomia".  Myös muita tuetun loman järjestäjiä on. Keskustelussa tuli esille se, että seniorit ovat hakeneet hyvin huonosti tuettuja lomia. Tilaisuuden emäntinä häärivät Mirja Hallpuro-Kujala ja Ulla Ylitalo.Tilaisuuden päätteeksi pidettiin perinteiset arpajaiset.