Syyskokous Kirkontuvalla 2.11.2017

Sääntömääräinen syyskokous pidettiin Kirkontuvalla. Puheenjohtaja Seija Tuisku avasi kokouksen ja toivotti jäsenet sekä Sirkka Rajalan Hyvinvointipalveluista tervetulleeksi tilaisuuteen. Ennen varsinaista kokousta Sirkka Rajala esitteli ja kertoi yrityksensä Hyvivointipalveluista. Joita ovat mm. Fysioterapia, hieronta, ryhmäliikunnan ohjausta kuten kuntosali/vesiliikunta sekä yksilöohjausta. Lopuksi vielä Sirkka piti meille tuolijumppaa. Syyskokouksen puheenjohtajaksi valittiin Mauno Laakso joka veti kokouksen rutiinilla esityslistan mukaisesti läpi. Yhdistyksen puheenjohtajaksi vuodelle 2018 valittiin Seija Tuisku uudelleen sekä nykyinen hallitus kokonaisuudessaan täydennettynä kahdella uudella jäsenellä. Lopuksi pidettiin arpajaiset.sekä laulettiin yksi laulu Maunon säestyksellä.