Syyskokous 12.11.2015 Kirkontuvalla

Sääntömääräinen syyskokous pidettiin Kirkontuvalla. Puheenjohtaja Pertti Ala-Piirto avasi kokouksen ja toivotti seniorit sekä Järvi-Pohjanmaan vanhuspalvelujohtajan Marita Ylilahden tervetulleeksi kokoukseen. Marita Ylilahti kertoi vanhuspalvelulaista ja mitä se tarkoittaa käytännön arkielämässä ja miten se vaikuttaa tulevaisuudessa esim. Alajärven kaupungin vanhuspalvelun hoitoon. Esitelmän jälkeen jatkettiin varsinaisesti syyskokoukseen liittyvien asioiden käsittelyä. Kokouksessa käsiteltiin mm. jäsenmaksun hintaa, matkakorvauksia, valittiin yhdistykselle vuoden 2016 puheenjohtaja sekä muut hallituksen jäsenet. Puheenjohtajana jatkaa Pertti Ala-Piirto. Pohjanmaan kasallisen senioripiirin hallitukseen valittiin Seija Tuisku. Tilaisuuden lauluista ja säestyksestä vastasi jälleen tutulla rutiinilla Mauno Laakso.