Laavutapahtuma Karhulaavulla 15.6.2017

Seniorien jokavuotinen laavutapahtuma järjestettiin 15.6.2017 keskustan pururadan Karhulaavulla. Tapahtumaan mukaan oli kutsusuttu kaikki eläkeläisiksi itsensä tuntevat. Paikalle oli saapunut lähes kahdeksankymmentä iloista ja virkeää eläkeläistä.

Tilaisuuden avasi puheenjohtaja Seija Tuisku, joka toivotti paikalle saapuneet eläkeläiset tervetulleeksi. Seija myös kertoi, että tapahtumaa on tukemassa Alajärven Osuuspankki sekä Alajärven Apteekki. Osuuspankista mukana oli Anne Paavola, Apteekista Tuija Polso sekä Japolta Toni Harjula.

Terttu Kilpinen kertoi arvonnasta ja myös siitä, että arpapalkintoja oli lajoittanut seitsemäntoista yritystä sekä kuusi yhdistyksen jäsentä. Tuija Silver-Lager ja Emma Jokiaho hoitivat fyysisen puolen, eli laittoivat meidät venyttelemään. Myös tarkkuusheittoa kokeilimme heittämällä kahvakuulaa muutaman metrin päässä olevan auton renkaan sisälle. Näiden lisäksi pitäjämme oma monitoimimies Kimmo Niskala laulatti meitä ja hänen johdollaan saimme hyvää aivojumppaa arvoituksien muodossa.

Tapahtumassa oli tarjolla koko tilaisuuden ajan kahvia, pullaa, grillimakkaraa sekä mehua. Tilaisuus päättyi arpapalkintojen arvontaan, jossa pääpalkintona oli Japon lahjoittama älypuhelin.

Kiitokset Laavutapahtumaa tukeneille yrityksille, kuin myös arpapalkintojen lahjoittajille sekä onnistuneista järjestelyistä niistä vastuussa olleille upeille ihmisille. Iso kiitos myös teille kaikille jotka osallistuitte tapahtumaan.