Karhulaavulla 13.8.2015

Elokuussa vietimme jälleen ulkoilupäivää keskustan pururadan Karhulaavulla. Seniorit olivat lähteneet suurella joukolla mukaan. Päivä oli mitä mainioin, aurinko helli meitä lähes pilvettömältä taivaalta. Aluksi Leena Vatanen piti meille venyttelyjumpan ja sai näin meidän roppamme vetreään kuntoon ja saatoimme aloittaa laavutapahtuman vieton notkeana. Pientä leikkimielistä kilpailuakin saimme kokeilla sekä katsoa. Pääsimme kokeilemaan omaa tarkkuuttamme hevosenkengän heitossa, kettinginpätkän heittossa kaltevalla pinnalla oleviin reikiin, narunkiertämistä kahden ihmisen ympärille ja myös sen purkua (nopein pari voittaa). Myös tarkkuutta ja tasapainoa vaativaa käpyjen kuljettamista jossa kolme eri joukkuetta kuljettivat käpyjä ruokalusikan avulla. Tarjolla oli myös kahvit ja makoisat isot pullat sekä makkaran käristämistä. Mukana tapahtumassa oli myös Alajärven Osuuspankki ja sen toimitusjohtaja Jari Leivo. Kiitokset järjestäjille, Osuuspankille sekä mukana olleille sonioreille.