Kahvitilaisuus Kirkontuvalla 12.10.2017

Syyskauden toinen tilaisuus pidettiin jälleen tutussa paikassa Kirkontuvalla. Puheenjohtaja Seija Tuisku avasi tilaisuuden ja esitteli Proviisori Tuija Polson Alajärven apteekista. Tuija Polso kertoi meneillään olevasta koneellisesta lääkkeiden annosjakelusta jota tällä hetkellä käyttävät mm. hoitolaitokset, kotisairaanhoito ja myös yksityinen henkilökin voi liittyä käyttäjäksi. Apteekkiin on myös tulossa käyttöön vuoden 2018 alussa lääkityksen tarkistuspalvelu. Tuossa palvelussa selvitetään kokonaislääkitys sekä tarkistetaan epätarkoituksenmukaiset päällekkäisyydet ja yhteensopimattomuudet. LIsäksi varmistetaan oikeat ottoajankohdat ja soveltuvuus iäkkäille. Mauno Laakso kertoi askartelustaan sekä haastoi senioreita mukaan askarteluun. Mauno on myös valmis opastamaan askartelijoita. Tilaisuuden laulut säesti tutulla tyylillä Mauno Laakso. Tilaisuuden emännät Leena Niemi ja Mirja Hallapuro-Kujala loihtivat kahvipöytään jälleen monenlaista suuhun sulavaa. Lopuksi suoritettiin palkintojen arvonta.