Adventin hartaus Kirkontuvalla 14.12.2017

Seniorit virittäytyivät jälleen Adventin ja Joulunajan tunnelmaan sanoin ja sävelin. Tilaisuudessa olivat mukana seurakunnasta Pastori Ann-Mari Häggman-Niemi ja kanttori Ismo Pitkänen. Joulukahvit joulutorttuineen ja pipareineen tarjosi tänäkin vuonna Oma säästöpankki Alajärven konttori. Puheenjohtaja Seija Tuisku toivotti seurakunnan edustajat sekä seniorit runsaslukuisena tervetulleeksi tilaisuuteen. Puh.johtaja kutsui tilaisuuden juontajaksi Sisko-Maija Sillanpään, Mauno Laakson ollessa estyneenä.  Tilaisuus aloitettiin yhteislaululla Virsi 13:1-4 "Nyt sytytämme kynttilän". Tarja Åkerman lauloi Ismo Pitkäsen säestyksellä laulut "Muistojen kultaamat Joulut" ja "Sydänmeeni Joulun teen" sekä ilman säestystä "Tähdet kukkii taivaan maljakoissa". Hartaushetken piti Pastori Ann-Mari Häggman-Niemi "Joulun sanomasta". Yhteislauluna Virsi 21:1-3 ja 10 "Enkeli taivaan lausui näin". Kimmo Niskala lauloi ja säesti kitaralla kaksi laulua "Paimenista" sekä  "Joulu saapuu jokaiselle, lapselle ja aikuiselle".Loppurukouksen sijasta Ann-Mari luki värsyn  "Joulun lapsi".  Puh.johtaja kiitti seurakunnan edustajia ja senioreita lämminhenkisestä  tilaisuudesta sekä toivotti kaikille Hyvää Joulua. Loppuksi laulettiin yhteislauluna Virsi 30:1-3 "Maa on niin kaunis" .